Ola fyller år & jag ringer - "kåmårr du??" - och jag gör ju det, är på väg med blombukett över torget.

Ola fyller år!Från huset på Stormgatan hörs Drömmen om
Elin
på högsta volym. Ola ser på det inspelade
avsnittet av Allsång på Skansen från när han
var där veckan innan. Det är såklart hopplöst
att jämföra, men av allt vad jag har gjort i mitt
liv är det få saker som kommer upp i samma
nivå som Olas Stockholm. Där finns hisstrappor,
där finns euforin och där finns Anders Lundin.
När jag kommer denna födelsedag är det så
inte hej & öppna famnen utan ett bestämt vänta
lite och blommorna och jag får vackert vänta tills
programmet är slut. Sen så. Vi åker ner till havet
och firar med familjepizza.











De mindre bilderna är från när jag och Per var med Ola
på Skansen förrförra året. På den översta bilden är från i
torsdags när Ola firar 22 & har tagit med sig allsångshäftet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback