"could you connect me to her and we make a couple?"

Lyxigt att ha Karin här. En dag åkte hon till skogen och tittade på apor och fjärilar, medan jag var hemma i Kyengera och försökte få styr på mina studier, och med ens blev det tomt. Hon är med på mina ställen, hänger på sekreterarbyrån, lunchar med Mabels systrar, går till kaffestället, stöter på folk jag känner, travar upp och ner i stan & sitter hemma och skruvar fram alla afrikanska favoritlåtar på radion.

Dessutom är hon lika insyltad i flyktingengagemang som jag och tycker det jag håller med är intressant (följer med till Refugee Law Project och UNHCR för att hon vill). Skönt när jag behöver avreagera mig och prata med någon som tycker precis som jag. Därtill är hon söt och världsbäst. Inte bara jag; alla här gillar henne. Systrarna, vännerna, barnen, pojkarna.

"Jenny, last time you told me that you have your boy friend already, but does your friend collin (karin) has too? If though fine but if not , could you conect me to her and we make a couple?
Thank you jenny.
Take care please"

Kommentarer
Postat av: Julia och Hampus

Ven kan låta bli att älska Karin?

2007-03-23 @ 14:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback