Vidya-Liselotte ringde just och berättade att min turkosa klänning

hänger över hennes stol därhemma och gör henne glad. Den är uppsydd i Vietnam för några år sedan när jag var tunnare än vad jag är idag och nu kommer jag inte i den. Under en vecka i Hoi An hyrde Erik och jag en liten motorcykel och åkte till stranden om morgnar och kvällar, sydde upp kläder och åt grillad krabba och var på deras fullmånefestival när de stoppade pappersblommor med ljus i ån. Nu hänger kläderna bara där; jag tycker om att inte väga 48 kilo men inte att jag har skåpet fullt med fina kläder jag själv har designat & som sytts upp för att passa mig men sen inte gör det. Ett par av mina vänner är mindre än vad jag är och jag prackade på Vidya-Liselotte den turkosa när hon var hemma hos mig senast. När hon hade sin konsert i Stockholm förra veckan var den på & fick henne att känna sig bra. Nu ville hon ringa och tacka och säga att hon tycker att det är fint bara att tänka på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback