Jag har hittat ett nytt typsnitt jag tycker om;

ett utan fötter, bra att läsa på skärmen. I detta skriver jag mina listor & försöker strukturera upp mitt arbete. I datorn worddokument, vid sidan av plastmappar med färgade försättsblad med mina olika arbetsområden (Mediaplan, Hemsidan, Nyhetsbrev, Foton, Kampanj/byrå, Marknadsföring vid sidan av byrån, Program/planering, Blandat) kompletterad med en loggkalender med attgöralistor. I ett liv & huvud av kaos är det skönt med jobbstruktur.

Det är svårt att få ner alla idéer och tankar i gruppen, just nu är det främst ett virrvarr av diskussioner, postitlappar, blädderblocksanteckningar, mindmaps. Vi pratar spel i alla dess former och taket är högt. Samtidigt ska jag fånga in informationsbiten, ha möten med var och en i vetenskapsfestivalgruppen, it-avdelningen, mediacentret, utomstående och lägga upp mitt jobb. Utan sortering hade det knappt gått att få ordning på alla delar och då är det både skönt & tryggt att ha en form som funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback