det är ord som är bra

Karin messar från ett köpcenter i Teheran. Hon är egentligen lika nära fast hon är långt bort.
Vänner gör barn.
E och jag träffas på New Dehli innan tisdagsträningen för pistage-naan, öl, papadam och mangolassis.
Jag sträckläser en bok som sätter sig.
Solen lyser under ärtsoppelunchen med A.
Linnea sjunger Hakuna matata det är ord som är bra hela vägen till Kviberg. På en tandem är det mycket lättare att titta bakåt, åt sidan och uppåt när man cyklar. Det är första utomhusträningen och hon står som vanligt i offsideposition och väntar på målgivande pass hela matchen innan vi cyklar hem.
Erik hjälper upp trasslig fredag med kronärtskockspasta, rödvin och samtal vid köksbordet.
Sara och jag drar ihop lite folk och går till Pustervik. Det är föreställning med hiphop/balett/capoeira och blir sedan öl på Jazzå.
Nya människor tar plats (får plats) i mitt liv och fascinerar.
Elin skriver.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag messade Karin om hjälp med franskan och hon svarar på äkta karinvis att det vore roligt, men att internetuppkopplingen var ganska dålig i Iran. Jag blev lite förvånad. Det är inte så ofta folk är i Iran när jag messar dem.

2008-04-09 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback