.


Kommentarer
Postat av: Elin från norrland

<3 All my loving

2010-03-04 @ 16:15:08
Postat av: maria

hej mina vänner! har precis passat på att läsa om er vardag. I min vardag är det fredag vilket innebär familjedag. Just nu sover både Ö och L. jag har varit hos tandläkaren hade ett litet hål som ska lagas om tre veckor och solen skiner och ikväll ska vi på bio och se Shutter island. snart ska jag ta en dusch innan L vaknar. Allt är toppen! passade på att dricka kaffe och äta chokladboll när L somnade.



Vad fint att se Eja! Ni åkte med en liten bäbis och nu har ni en ett litet barn! Hon är bedårande såklart. Stora kramar till er alla. Vad härligt med familjbesök! Måste vara roligt att visa alla fina ställen som ni hittat och att ha sällskap.

2010-03-05 @ 13:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback