Onsdag & försök till rätsida

Står uppe på krönet av kullen och försöker få en av minibussarna att plocka upp mig för att åka in till stan; alla är proppfulla & stannar därför inte. En bil kör in till kanten och jag skakar ”nej tack ingen taxi” med huvudet, en kvinna vevar ner och frågar vart jag ska och eftersom det ligger på vägen till hennes jobb får jag skjuts och en trevlig pratstund. Träffar Amanda för en kopp kaffe och försöker sedan göra något åt mitt liv vilket för tillfället handlar om att söka jobb, köpa ibuprofen och maila min handledare på Röda Korset här som är tillbaka från möte i Genéve. Dr Anna har lugnat mig med att mitt myrbett i tån inte har med nackvärken att göra och att jag inte har meningit (symptom nackstelhet). Alla människor borde ha en syster som snart är färdig läkare. Gör en dessutom stolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback