Skönhet & igentäppthet

Erik

Andas är betydligt enklare att göra på kvällar och nätter. Värst är det på morgonen. Det gör det dock lite lättare att gå upp. Skrev klart en av mina artiklar under kvällen igår, nu på förmiddagen ringer de och berättar att tidningen ska läggas ner. Snurrig organisation lite varstans. Betalt får jag ändå men det är tråkigt när man nu verkligen varit tusen mil härifrån för att skriva om något man tycker är viktigt, att det inte går i tryck. Publiceras dock på webben så. Erik är väldigt vacker när han sover. Ikväll ska vi på Marie Antoinette. Annars består min dag av lax, spenat, vinterkatten och igentäppthet. Karin är just precis nu vid Angkor Wat, det förmodligen mest magnifika stället på jorden. Om hon inte är i Gbg tycker jag att hon ska vara där. 

Kommentarer
Postat av: syster Elin

vadå? det du har gjort i afrika, är det artiklar från det som inte ska gå i tryck? fan vad surt!

2007-01-10 @ 08:54:43
Postat av: Jenny

ja, en av dom. inte hela världen, men surt absolut.

2007-01-10 @ 13:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback