malmövardag

elin
Så kommer man hem från ännu en dag på jobbet, äter några knäckemackor & pratar med Katarina och Johan i köket, sätter sig en stund i fönstret innan solen går ner bakom husen på andra sidan Bergsgatan och är ungefär lika trött som vanligt. Vissa dagar är det lyx. Som igår, när Elin hörde av sig efter att ha slutat i kiosken för dan och undrar om jag vill ha besök. Vi äter kvällsmat & sitter och dricker Malibu&körsbärsjuice i sängen, intensiv- och småpratar innan det är läggdags. Skönt med en syster på nära håll.

Mycket nu på alla håll och kanter - framåt/bakåt/här&nu. Ska löneförhandla informatörsjobbet i höst, försökte säga upp mig från Älvsborg som heller vill att jag förlänger min tjänstledighet i oändlighet och sitter med ansökan om främlingspass för irakier & människor som vill överklaga avslag på asylansökan då de skaffat familj medan de väntat på besked.

(Foto på Elin från förra året)

Kommentarer
Postat av: Elin

Lönt att ta den äckligaste bilden du kunde hitta på mig :p haha

2007-07-07 @ 18:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback