och så bär det söderut

Har löneförhandlat på skånska och avtalat om att börja min tjänst med ledighet. Behöver inte åka hem tidigare, börjar den 7 juni klockan nio. Skaffat boende i Malmö, ska hyra ett rum i ett kollektiv nära Jeriko. Flyger direkt dit från Barcelona vilket betyder att jag har sista dagen i Gbg idag. Dagen används åt att packa, planera & plocka undan och andra saker som måste göras innan jag åker, typ fira med Elin att vi inte längre är arbetskamrater.



erik

Längtar till Bcn, Erik och jag pratar hela tiden om att äta på det löjligt goda sushistället i Grácia. Och Christoffer ska med, vi ska på Primavera Sound Festival och hälsa på Fernando & Paola och bo i El Raval igen och egentligen kan jag blaja en massa om vad som är så bra med den staden men det är bara för att jag har en hangup och att det är en sådan vecka som verkligheten inte riktigt brukar kunna få ihop.

(Bilder från förra året)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback