Bland lådor och plåtburkar

Lite av en baglady på väg till kolonin. Brukade lassa min crescent överfull, nu tar jag grejerna på barnvagnen istället. Eller fyller bilen: efter besök på Larssons lager och en hel eftermiddag på Holmens har jag fått ihop en massa lådor. Det har blivit sockerlådshyllor, ett par mindre, en med lock som jag var tvungen att släpa hem med gamla verktyg i (”du får den billigt om du lovar att inte lägga ur någonting”) och en stor lår till trädgården. Sedan går jag dit med sådant som tavelramar, en duk med landskapsblommor på och tomma burkar från skafferiet. Det blir väldigt fint alltihop. Försöker frosta kyl och frysfack också när jag är där men trots att jag ställer ett element under händer ingenting, det är alldeles för kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback